ABC Recruitment: ACCOUNTANT - Insurance Company
https://www.abcrecruitment.ae
الرجاء الأنتظار...
دخول
تسجيل الدخول
عربي
|
en
Toggle navigation
الصفحة الرئيسية
عنا
نبذه عن الشركة
فريق العمل
الرؤيه والرسالة
رسالة من رئيس الشركه والمدير العام
التوطين الإماراتي
الوضائف
العملاء
المهن
اتصل بنا
قدم الآن
عرض الوظائف المحفوظة
اخبر صديق
طباعة هذا الاعلان
col-narrow-left
رقم الوظيفة:
5558
الموقع:
Abu Dhabi
الصناعات:
التأمين
col-narrow-right
عرض الوظيفة:
137
نوع العمل:
عمل دائم
نشرت:
2025-07-24 11:40:53
col-wide
الوصف الوظيفي:
Manage receivable and payable accounts, including those of brokers, clients, insurance, and reinsurance companies. Coordinate and follow up on dues collection and settlement of payments to various parties.
Prepare and maintain statements of accounts; regularly reconcile and match entries.
Coordinate with internal departments and insurance counterparties to gather supporting documentation and ensure accounting records are accurate and up to date.
Support the finance team in preparing various reports and schedules for consultants, auditors, and regulatory bodies.
Assist in routine finance tasks such as bank reconciliations and journal entries.
متطلبات الوظيفة:
Bachelor’s degree in Commerce (B.Com) with a minimum of 5 years of insurance experience, preferably within the UAE.
Strong proficiency in Microsoft Excel.
معلومات الشركة
ABC Recruitment
Abu Dhabi, الامارات العربيةالمتحدة
Please
Register
or
Login
to view contact info.